In een eerste gesprek maak ik kennis met jou en eventuele gezinsleden. Samen maken we een rondje door jouw huis. Tijdens deze kennismaking breng ik het probleem in kaart waar jij mee kampt. Ik laat je weten waarmee ik je behulpzaam kan zijn en wat we daar samen mee zullen bereiken. Ik maak een plan van aanpak en vertel je waar en waarmee we als eerste gaan starten.
Teveel spullen en de ruimtes in huis worden niet meer gebruikt waarvoor ze bestemd zijn? Door middel van hand-on organizing begeleid ik je bij het opruimen en organiseren van ruimten of plekken in je huis waarin spullen een vaste en vanzelfsprekende plek hebben. Elke ruimte krijgt de functie zoals jij die voor ogen hebt.
Groeien de papieren je boven het hoofd? Dan help ik je bij het opzetten van een overzichtelijke administratie. We gaan samen ordenen, sorteren en archiveren. Ik werk met een methodiek die ervoor zorgt dat je jouw administratie zelf makkelijk op orde kunt houden.
Je agenda overvol en altijd te weinig tijd? Dan kijk ik samen met jou naar een andere wijze van tijdbesteding. We hebben geen invloed op de tijd, maar ik kan je wel helpen om op een meer doelgerichte en efficientere manier met dezelfde tijd om te gaan. Ik help je om jouw persoonlijke effectiviteit te vergroten.
We gaan samen aan de slag in sessies van 3 uur om het gestelde doel te behalen. Dit doen we door overzichtelijke stappen vooruit te zetten en te zoeken naar praktische haalbare oplossingen.
Mijn uurtarief bedraagt 60 euro. De kosten van het kennismakingsgesprek breng ik in mindering als je vervolgens gebruik maakt van mijn diensten.
Voor bedrijven hanteer ik andere pakketten en tarieven. Graag stem ik in een persoonlijk gesprek de wensen en mogelijkheden af.